PromoTürk Fuarı
İstanbul CNR Expo'da 06-09 Eylül'de PromoTürk Fuarı sektör profesyonellerini buluşturarak ticari bağlantıların güçlendirildiği bir platform oluşturacak
06-09 Eylül 2007 tarihleri arasında ITF-İstanbul Fuarcılık organizasyonunda İstanbul CNR EXPO Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan PROMOTÜRK 22.Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı katılımcılarını sektör profesyonelleriyle buluşturarak ticari bağlantıların güçlendirildiği bir platform oluşturacak. Promotürk Derneği (Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği) desteğinde düzenlenen fuar, etkin işbirliği kurulmasını sağlayarak, sektörün yıldızını İstanbul’da parlatacak.
Promosyonunun çağdaş pazarlamanın etkili aracı olarak yaygın olarak kullanılması, sektör hacminin genişletilmesi ve uluslararası rekabet gücünün artırılarak dünya pazarları ile entegrasyonun sağlanmasını amaçlayan PROMOTÜRK Fuarı, 2010 yılına kadar promosyon fuarları içinde ilk 10’da yer edinme vizyonuna sahip.
Avrupa, Orta ve Uzak Doğu, Balkan ülkeleri ve Rusya’nın yakından takip ettiği bir fuar haline gelen PROMOTÜRK, yerli ve yabancı profesyonellerin müşteri yelpazesinin genişlemesine ortam sağlayacak. Sektörün en büyük buluşma noktası olarak pazarın büyümesine katkıda bulunan fuar, satın almacılarla katılımcıların diyaloğa girerek, ortak ekonomik amaçların kurulmasını, işbirliklerinin artırılmasını ve ticari hacmin büyümesini hedeflemektedir.
İstanbul CNR Expo Fuar Merkezi’nde 20 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilecek olan PROMOTÜRK Fuarı geniş ürün gruplarıyla dikkat çekecek. Fuarın ürün grubu iş dünyası ürünleri; promosyon ürünleri, tekstil promosyon ürünleri, elektronik eşya, hediyelik eşya ve kırtasiye olmak üzere 6 kategoriden oluşuyor. PROMOTÜRK’te masa üstü takımları, porselen ürünleri, altın ve gümüş ürünler, çantalar, deri ürünleri, kaset, cd, ev eşyası, dekoratif ürünler, ajanda, kalem, defter, bloknot ve pano gibi pek çok çeşidinin aralarında bulunduğu ürünler sergilenecek.
PROMOTÜRK’ün katılımcı profilinde üreticiler, ihracatçılar, ithalatçılar, distribütörler ve tasarımcılar yer alırken, ilaç şirketleri, bankalar, otomotiv firmaları, kozmetik, akaryakıt, turizm, telekomünikasyon ve kozmetik şirketleri, holdingler, sağlık kuruluşları, spor kulüpleri, özel hastaneler, kamu kurum ve kuruluşları hedef alıcı sektörler arasında bulunuyor. Pazarlama ve halkla ilişkiler yöneticileri, reklamcılar, kamu ve özel kurumların satın alma yetkilileri, toptancılar ve acentalar da PROMOTÜRK’ün hedef alıcı profilini oluşturuyor.
Promosyon bir firmanın markalaşmasında, kurumsal kimliğini tanıtmada ve ürününün akılda kalıcı, elden düşmeyecek hale getirilmesinde en büyük unsurdur. Promosyon ürün denince akla çekici, cazibeli, renkli, alımlı, hayatın her alanında kullanışlı, çeşitli ve logolu, firmanın ve ürünün kimliğini taşıyan ve yansıtan ürünler gelmektedir. Almanya-PSI ve Hong Kong Gift&Premium fuarlarının konseptlerine uygun düzenlenen PROMOTÜRK Fuarı’nın ziyaretçi sayısı geçen yıl yerli ve yabancı toplam 21.386 olarak gerçekleşmiştir.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.