Bir süre önce Boyner Mağazacılık’ın yüzde 30.05 hissesini Citigroup satan Boyner Grubu şimdi de Altınyıldız’ın markalarından Fabrika, Network ve Que’yu satmaya hazırlanıyor.
Bir süre önce Boyner Mağazacılık’ın yüzde 30.05 hissesini Citigroup satan Boyner Grubu şimdi de AltınyBoyner Mağazacılık ve Beymen’e Citigroup’u ortak alan Boyner Grubu, Network, Fabrika ve Que markalarının satışı için hazırlıklara başladı.
ALTINYILDIZ, Fabrika-Network ve Que markalarını satmaya hazırlanıyor. Bir süre önce Boyner Mağazacılık’ın yüzde 30.05 hissesini Citigroup Venture Capital International Investment tarafından kontrol edilen Fenella’ya satan Boyner Grubu şimdi de Altınyıldız’ın markalarından Fabrika, Network ve Que’yu satmaya hazırlanıyor. Bu üç markayı bir çatı altında toplayacak yeni bir anonim şirket kurulması için yönetim kurulu kararı aldıklarını belirten Altınyıldız Yönetim Kurulu Başkan Vekili Cem Boyner, özellikle perakende sektöründeki hızlı ve kárlı büyüme sonucu, Network ve Fabrika markalarına yatırım yapmak üzere yoğun yatırımcı ilgisi ile karşılaştıklarını, bu nedenle yeni şirkete olası yerli ya da yabancı yatırımcı taleplerinin değerlendirilmesi amacı ile Citigroup ile danışmanlık sözleşmesi hazırlanması konusunda da Yönetim Kurulu’nun, yönetimi görevlendirme kararı aldığını belirtti.
İKİ YILDA YÜZDE 40 BÜYÜDÜ
CEM Boyner, Network ve Fabrika markalarının son 2 yılda ortalama yüzde 40’ları aşan büyümeler kaydettiğini ve ileriye yönelik olarak, Que markasının da katılımıyla, yeni mağazalar ve formatlar yoluyla büyümenin ve pazar paylarının artırılması üzerine çalışmalar ve yatırımlar yapılmaya devam edileceğini ekledi. Boyner Yönetim Kurulu Üyesi Ümit Boyner de ‘Altınyıldız’ın faaliyetlerinde hiçbir değişiklik olmayacak. Hem tekstil, hem hazır giyim üretimi devam edecek, hem de Network, Fabrika ve Que markalarının perakende satışı. Buradaki tek değişiklik perakende ve üretimin 2 ayrı şirkete bölünmesi. Şu anda ne danışmanlık anlaşması bitmiştir, ne de ilgilenen taraflarla bilgi alışverişi yapılmıştır.