Çocuklar da marka düşkünü

3 ve 5 yaşlarındaki çocukların da markaya duyarlı olduğu ortaya çıktı.

Stanford Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırmada 3 ve 5 yaşlarındaki çocukların da markaya duyarlı olduğu ortaya çıktı.

63 çocuk üzerinde yapılan araştırmada 5 farklı ürün çocukların beğenisine sunuldu. Çocuklara yiyecekler 2 eşit parçalar halinde, sadece bir kısmı Mcdonald's paketi, diğerlerinde ise paketsiz sunuldu. İki ürün grubu tamamen aynı olmasına rağmen çocukların büyük çoğunluğu McDonald's ürünlerini daha lezzetli buldu.

Sabah


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberleri

BELEDİYE SANAYİYE İLGİ GÖSTERMİYOR
OTO SANAYİNİN VABALİNİ ALIYORLAR
MESLEĞİ YOK EDECEKLER
Ayazağa Spor Kulübü Başkanı İbrahim Keskin: “Hep iddialı olduk”
“Alt yapıda başarı çıtasını yükselteceğiz”