Hızlı feribotta ucuz fiyat

İDO Genel Müdürü Paksoy gelecek erken gelenin daha ucuza bilet satın alabileceği dinamik tarife sistemine geçeceklerini açıkladı..

İDO Genel Müdürü Paksoy talebi dağıtmak amacıyla gelecek yaz havayollarının uyguladığı ve erken gelenin daha ucuza bilet satın alabileceği dinamik tarife sistemine geçeceklerini açıkladı..

 

İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) Genel Müdürü Ahmet Paksoy, gelecek yazdan itibaren hızlı feribot ve İstanbul dışına deniz otobüsü seferlerinde havayollarının bilet satışında kullandığı 'dinamik tarife' yöntemine geçeceklerini açıkladı. Hızlı feribot ve deniz otobüsü yolcuları, havayollarındaki gibi erken almaları halinde biletlerine daha ucuz fiyat ödeyececek. Sabah'ın sorularını yanıtlayan Paksoy, "Özellikle cuma ve pazar akşamları belli seferlerde talep patlaması yaşanıyor. İş çıkışı Bandırma ve Bursa tarafına gitmek isteyenler ve haftasonu tatilinden dönecekler nedeniyle sıkışma var. Biz bu talebi dağıtmak istiyoruz" diye konuştu. İzleyecekleri yöntemin Türk Havayolları'nın biyet satış yönteminin benzeri olacağını anlatan Paksoy, gelecek yaz geçmeye kararlı oldukları sistemin detaylarının belirlenmesi için ölçme ve analiz çalışmalarının halen devam ettiğini bildirdi. Bununla birlikte uçaklarda uygulandığı gibi bazı seferlerde ilk yüzde 10'luk dilimin en ucuz bilet, son yüzde 10'luk dilimin de en pahalı bilet olacağını anlatan Paksoy, "Arada kalan yüzde 80'lik dilimi de yüzde 30 veya 40'lık dilimler halinde fiyatlandıracağız. Çalışmalar devam ediyor" dedi. En çok talep gören günlerdeki seferler için de bu özellikleri dikkate alınarak tarife dilimleri geliştireceklerini söyleyen Paksoy, "Bu sayede talebi dağıtmış olacağız. Yolcularımız seyahat planlarında zaman kadar fiyat uygunluğuna göre de planma yapabilecekler" dedi.

 

İSTİNYE'YE ARABALI VAPUR


İDO'nun Nisan 2005'te Denizcilik İşletmeleri'ne ait 'Şehirhatları'nı devralmasıyla İstanbul'un ulaşım politikalarının içinde daha sağlıklı yer almaya başladığını anlatan Paksoy, "Aslında bir bakıma şehrin üçüncü köprüsü olduk. İstanbul'un iki yakası arasında 1.3 milyon insan taşınıyor. Bu rakamın 450 bini İDO aracılığıyla bir yakadan diğerine geçiyor" dedi. Şehirhatlarını devraldıklarında günde 150 bin olan yolcu sayısını açtıkları 13 yeni hat sayesinde artırdıklarını söyleyen Paksoy, "İstanbul'un kamyon trafiğini rahatlatmak için Ro-Ro seferi koymak için hazırlıkların sürdüğünü ancak bunun üç yıllık bir proje olduğuna dikkat çeken Paksoy, "İstinye'den Anadolu Yakası'na arabalı vapur seferi koymayı planlıyoruz" dedi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberleri

Trafik sorunu bitecek
İSPARK projesi: "Park et, devam et"
Metrobüs saatte 15 bin yolcu taşıyacak
Yağmur sevindirdi
5 günlük 'su' yağdı