Karayolu yolcu taşıma şirketi Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş, "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasında bu yıl 113.602.816 TL'lik cirosuyla 451. sıraya yükseldi.
Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. 113.602.816 TL cirosuyla Türkiye'nin en büyük 451. firması oldu. 2006 yılında 462. sıradan ilk 500'e giren Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. 2007 yılında 11 basamak birden yükselerek 451. sıraya çıktı. Cirosunu yüzde 38.08 oranında arttıran firma "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" arasına giren ilk ve tek karayolu yolcu taşıma şirketi olma özelliğini bu yılda sürdürdü.
KARAYOLUNUN EN DEĞERLİ MARKASI
Geçtiğimiz aylarda, BrandFinace'ın yaptığı "Türkiye'nin En Değerli Markaları" araştırmasında Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. 36 Milyon dolarlık ticari marka değeri ile karayolu yolcu taşıma sektörünün en değerli markası olarak gösterildi. Türkiye'nin en değerli 100 şirketinin sıralandığı listeye karayolu yolcu taşıma sektöründen sadece Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş yer aldı. Aynı zamanda Türkiye'nin en popüler kişisel markaları araştırmasında iş dünyasının en popüler 10. Kişisel markası olarak gösterilen Kâmil Koç yüksek büyüme hızı ve marka değeriyle karayolu yolcu taşıma sektörünün lokomotifi olma özelliğini sürdürüyor.
9 MİLYON YOLCUYA DOĞRU
2007 Yılına 9 milyon yolcu hedefiyle başlayan Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. 2007 yılını ilk yarısında yolcu sayısını bir önceki yıla göre yüzde 15 oranında arttırarak bu hedefe doğru hızla ilerliyor. 2007 yılının ilk yarısında IT Projeleri ve filo genişletme operasyonlarıyla yaklaşık 15 Milyon Avro'luk yatırım yapan Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş.'nin yılsonuna kadar toplam yatırımlarını 20 Milyon Avro'nun üstüne çıkarması bekleniyor.