İŞTE SİZE FORMÜL!
Ekmeğini taştan çıkarırcasına yağmur çamur demeden demir-bakır peşinde koşturan hurdacıların oluşturduğu tablo metropolün göbeği Şişli’ye yakıştırılamıyor.
Hurda toplayabilmek için Şişli sokaklarını sabahın erken saatlerinden akşam geç saatlere kadar gezen hurdacılar çevre sakinlerinin dikkatini çekebilmek amacıyla uygulayabildikleri tek yöntem olan ‘yüksek sesle bağırmayı’ tercih ediyor. Dükkanında müşterisi olan esnaflar ve mahalle sakinleri ise durumdan oldukça şikayetçi.
ŞİŞLİ GAZETESİ’NDEN ÖNERİ: ÇAĞRI MERKEZİ
İstanbul genelinde hem hurdacıların kazancını baltalamayacak, hem de esnaf ve vatandaşların mağduriyetini giderecek ortak çözüm önerisi yayın kurulumuzdan geliyor. Hurdacıların bir çatı altında toplanmasını sağlamanın ardından oluşturulacak çağrı merkezi ile vatandaşların telefon aracılığıyla bölge çalışanlarına ulaşması sağlanabilir.
HURDACILARIN BAĞIRMASININ; VATANDAŞLARIN STRESE GİRMESİNİN ÖNÜNE GEÇİLECEK
Vatandaşların ‘Hurdacı Çağrı Merkezini’ aramalarıyla birlikte hurdacıların gün boyu bağırarak hurda arama derdi kalmayacak. Böylelikle vatandaşlar Şişli’nin dokusuna ters düşen manzaraları yaşamayacak; aynı zamanda da hurdacıların gereksiz sokak gezileri son bulacak.