Pegasus Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı Ali Sabancı, yıllık 7,5 milyon euro olan reklam giderini sıfıra indirmek için uçağın içinin yanı sıra dış yüzeyine de reklam aldıklarını belirtti. Ali Sabancı, Berlin'de düzenlenen Uluslararası Turizm Borsası Fuarı'nda Pegasus Hava Yollarının açtığı stantta basın toplantısı düzenledi. Ali Sabancı Pegasus'un yıllık reklam bütçesinin 7,5 milyon euro olduğunu, reklam giderini sıfıra indirmek için çeşitli yöntemler uyguladıklarını da belirterek, uçağın içinin yanı sıra dış yüzeyine de reklam aldıklarını belirtti. Ali Sabancı, "Medya kusura bakmasın, reklamlarını ellerinden alıyoruz ama maliyeti düşürmek için her yolu kullanıyoruz. Pegasus uçaklarının dış yüzeyine uluslararası piyasalarda bilinen bir marka olan Beko'nun reklamını aldık" diye konuştu. PİYANGO BİLETİ SATIYOR Uçak yolcularına Milli Piyango bileti sattıklarını hatırlatan Sabancı, uçakta başka şeyler de satacaklarını, bu amaçla ilk etapta bir deterjan firmasıyla anlaştıklarını ve deterjan satışına başladıklarını anlattı. Rakiplerinin kendilerini pek sevmediğine de işaret eden Sabancı, "Rekabet ettiklerimiz değil, yolcularımız, misafirlerimiz bizi sevsin istiyoruz" dedi.