Şişli Belediyesi teknolojinin imkânlarından yararlanmaya devam ediyor. Zabıta Müdürlüğü ve Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün müşterek hazırladıkları “Mobil Ofis” tablet uygulaması sayesinde, zabıta ekipleri şikayetlere anında müdahale edebilecek.
Zabıta merkezinde toplanan şikayetlerin, sahadaki zabıta ekiplerine “Mobil Ofis” uygulaması ile yönlendirilmesi sayesinde ekipler söz konusu şikayeti hızlı bir şekilde yerinde inceleme ve denetim imkanı bulabilecek. Yapılan inceleme ve denetim sonucu “Mobil Ofis” uygulaması ile zabıta merkezine bildirilerek, merkezden vatandaşlarımıza hızlı geri dönüş imkanı sağlanacak. “Mobil Ofis” uygulaması sayesinde tablet ile çekilen olay yeri fotoğrafları hem zabıta merkezine anında iletilecek hem de merkezi sistem üzerinde saklamasını sağlanacak.
Şişli Belediyesi zabıta ekiplerince kullanımına başlanacak “Mobil Ofis” uygulamasının bir diğer faydası ise kağıt israfına son veriyor olması. Yeni uygulama sayesinde, daha önceki prosedürde yapılan kağıt işleri artık sanal ortamda yer alacak.