1 yıllık aşk hikayelerini ilk defa Medya ile paylaşan Davıd Ve Paula, İstanbul'un güzelliklerini röportajında sunarken, yapılan kapak çalışması İspanyol medyasında yer aldı. İspanya'nın en çok izlenen tüm programlarında (Aquı Hay Tomate, Eva Hache, Ana Rosa) konuşulan haber ve dergi kapağı gösterilirken Türkiye'nin milyonlarca Euro'luk tanıtımı yapılmış oldu.
Pazar günleri İspanya'nın en önemli gazetelerinden La Razon içinde özel bir baskı yapan Diez Minutos, Davıd Ve Paula'nın İstanbul kaçamaklarını ortalama 1 milyon kişinin evine sokarken,5 milyon kişiye de röportajı ulaştırdı.
Madrid Kültür Ve Turizm Müşavirliği ve Pasıon Turca'nın ortaklaşa yaptığı akıllı tanıtımlar 2007'nin İlk Beş %75 lık İspanyol turist artışı ile dikkat çekerken, Davıd Ve Paula'nın haberi İspanya'da İstanbul'u Flaş Haber yaptı ve Türkiye tanıtımına büyük destek vermiş oldu!