Shell istasyonlarında İDO bileti satılacak
İstanbul Deniz Otobüsleri(İDO), bilet satışından akaryakıt tedarikine, yolcu ve personel eğitiminden tüketici kampanyalarına kadar bir dizi alanda, akaryakıt sektörünün önde gelen şirketlerinden Shell ile işbirliğine gidiyor. 15 Temmuz itibariyle 10 ilde
İDO ve Shell arasındaki işbirliği anlaşmasını kamuoyuna duyurmak üzere düzenlenen basın toplantısına Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis ve İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy katıldı. Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis, sektörlerinin lideri iki kuruluş arasındaki işbirliğinin kapsamı ve ulaştığı kişi sayısının büyüklüğü bakımından, dünyada bir ilk olduğunu belirterek, imzalanan anlaşmanın iki kuruluş arasındaki işbirliğini yepyeni bir boyuta taşıdığını söyledi. Spanoudis, Shell ile İDO'nun bir araya gelmesinin İDO müşterileri için yeni avantajlar ve fırsatlar yaratacağını ifade ederek işbirliğine ilişkin şunları söyledi:
"2010'un başından bu yana tüm akaryakıt ve madeni yağ ihtiyacını karşıladığımız, 104 gemisiyle dünyanın en büyük deniz ulaşım filosu konumundaki İDO'nun performansında ve başarısında pay sahibi olmaktan gurur duyuyoruz. İDO ile işbirliğimizi daha derinleştiren ve her iki kurumun müşterilerine katma değerleri hizmetler sunacak olan bir dizi projeyi eşzamanlı olarak başlatıyoruz. Uzun dönemli işbirliğimizi, İDO müşterilerinin daha konforlu seyahat etmesini sağlamak için eğitim programları ve ödül kampanyaları ile zenginleştirdik. Önümüzdeki haftadan itibaren 15 Shell istasyonumuz İDO Bilet Satış Acentesi olarak da hizmet vermeye başlayacak. İDO acente ağına dahil olacak istasyonlarımızı Aydın, Antalya, Balıkesir, Denizli, Isparta, Manisa, Muğla ve İstanbul illerimizdeki istasyonlarımız arasından belirledik. Böylelikle İDO'nun bilet satış ağını daha da genişletmiş oluyoruz. Kendimizi İDO'nun stratejik iş ortağı olarak görüyoruz. Başlattığımız kapsamlı işbirliğimizle 2010 yazının ve önümüzdeki dönemin İDO yolcularına keyifli ve eğlenceli yolculuklar getirmesini diliyoruz."
"Agresif büyüme sürecindeyiz"
İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy ise, İDO'nun modern yolculuk kültürü yaratan bir işletme vizyonuyla yeni ve katma değerli girişimleri her zaman desteklediğini belirterek, Shell işbirliğini de bu yaklaşımın yeni bir adımı olarak değerlendirdiklerini söyledi. İDO'nun son yıllarda hızlı ve agresif bir büyüme süreci yaşadığına işaret eden Paksoy, "İDO olarak amacımız kara trafiğini denize kaydırmak. Bunun için de yeni araçlar alındı, iskeleler yenilendi. Aynı yaklaşımı müşteri memnuniyetinde de hayata geçirmek için bu anlaşmayı imzalıyoruz" dedi. İDO'nun yalnızca İstanbul'a değil tüm Marmara'ya hizmet verir duruma geldiğini kaydeden Ahmet Paksoy, "Biz zaten yakıt ve yağ alımlarımızı Shell'den yapıyorduk. Yaptığımız bu anlaşmayla artık İDO biletleri Shell istasyonlarından alınabilecek" diye konuştu.
Eğitici ve öğretici filmler gösterilecek
Temmuz ayı boyunca İDO hızlı feribotlarında uygulanacak 'Şanslı Koltuk' kampanyası ile şanslı koltuğa oturan yolculara, Shell ve İDO'dan çeşitli hediyeler verileceğini açıklayan Spanoudis, Shell'in eğitime yönelik kampanyalarla ilgili olarak da "Sürüş güvenliğine ilişkin hazırladığımız filmleri ve simülatörlerimizle de İDO yolcularının hizmetinde olacağız. İDO ile beraber yürüteceğimiz armağan kampanyalarıyla İDO yolcularının seyahatlerini daha da eğlenceli hale getirmeyi hedefliyoruz" dedi. Spanoudis'in verdiği bilgiye göre sürüş güvenliği kapsamında da eğitici özel çalışmalar yapılacak. Temmuz ayı boyunca İDO hızlı feribot ve araç terminallerinde, emniyetli araç kullanma, çevre ve sağlık konularında Shell tarafından hazırlanan eğitici filmler gösterilecek. Ayrıca 'pitstop' hizmeti kapsamında İDO'nun Yenikapı, Bandırma, Bursa gibi ana terminallerinde araçların, hızlı feribota binmeden önce motor yağı, cam suyu, lastik kontrolleri yapılacak.
"Shell'in büyümek istediği altı ülkeden biri Türkiye"
Shell&Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis, Türkiye'nin Shell'in büyümek istediği 6 ülkeden biri olduğunu vurgulayarak, Shell Türkiye'nin, Shell için bir model oluşturduğunu söyleyerek, "Bu yüzden Shell Türkiye'nin global Shell içerisinde bir numara olması söz konusu" dedi. Shell Türkiye'nin geçen yıla oranla yüzde 2-3 düzeyinde küçülme yaşadığını kaydeden Spanoudis, şu değerlendirmeyi yaptı:
"Türkiye'de yüzde 3-4 düzeyinde büyüme var. Normalde bu büyümenin özellikle bizim sektörümüze yansıması beklenir. Ama yansımadı. Bunun en büyük sebeplerinden birisi tarım sektöründe kullanılan kaçak akaryakıt. Bu bizi çok etkiliyor. Sektörümüzün bu konuyla ilgili olarak hükümetle birlikte hareket etmesi gerekiyor. Daha somut adımlar atıyor olmamız lazım. Belki ÖTV üzerinden bir şeyler yapılabilir. Ancak adım atılmalı."
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.