Ülker'den Türk sporuna 38 milyon dolar
Ülker, Euro 2008 sponsorluğundan yüzde 15 satış artışı bekliyor
Ülker’in, Milli Takım-Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı. The Ritz Carlton Otel’de düzenlenen basın toplantısında konuşan Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takımı desteklemenin çok önemli olduğunu söyledi.
Şeker, Milli Takım sponsorluğunun 2007 yılının Haziran ayında başladığını ve 2012 yılına kadar süreceğini hatırlatarak, sağlıklı nesiller için beslenme ve sporun öneminden hareketle spora yatırım yaptıklarını dile getirdi.
Ülker’in yıllardır spora verdiği desteği pekiştirmeyi, Milli Takım’ın en büyük destekçisi olduğunu göstermeyi, futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker’le özdeşleştirmeyi, çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımayı hedeflediklerini ifade eden Şeker, kampanyayla tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıklarını bildirdi.
Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım Klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.
Çalışmalarına 4 ay önce başlanan reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını ifade etti.
Şeker, "www.bununicindogdunuz.com" adlı internet sitesi üzerinden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini söyleyerek, site üzerinden 1 milyon mesaj gönderilmesinin hedeflendiğini aktardı. Saha aktiviteleri kapsamında da, futbolseverlerin oluşturulan kiosklardan Milli Takım’a mesajlarını iletebileceklerini anlatan Şeker, en güzel mesajın ödüllendirileceğini kaydetti.
Şeker, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2007 yılının Haziran ayından bu yana "Aklımızda futbol, Kalbimizde Türkiye" logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküvinin tüketiciye sunulduğunu bildirdi.
CHEWY VE İÇİM’DEN EURO 2008’E ÖZEL PROJELER
Ülker markalarının da Milli Takım’a destek vererek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, Chewy’nin Milli Takım sponsorluğunu kırmızı-beyaz sakızlarla pekiştireceğini söyledi. Şeker, "Kırmızı Beyaz Her Yanımız, Milli Takımın Yanındayız" sloganı ve Milli Takım’ın renklerindeki kutularda satışa sunulacak olan Chewy Kırmızı Beyaz ile 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi. İçim’in de Euro 2008 için zincir mağazalarda bir promosyon kampanyası
başlattığını dile getiren Şeker, Türkiye genelinde 120 satış noktasında tek seferde 15 YTL ve üzeri alışveriş yapanların kazı-kazan uygulamasıyla 3 hafta sonu boyunca Milli Takım forması, Milli Takım önlüğü, futbol topu, çanta ve magnet kazanma şansına sahip olacağını kaydetti. Şeker, İçim’in düzenlediği kampanya kapsamında satışların yüzde 10-15 oranında artmasının öngörüldüğünü sözlerine ekledi. Zuhal Şeker, Ülker’in Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurgulayarak, KGM firmasının yaptığı araştırmaya göre "Ülker’in en sevilen marka olduğunu" söyledi. Şeker, Nielsen firmasının araştırmasına göre de, Ülker’in ilk hatırlanan ve en yakın hissedilen marka sıralamalarında yerli ve uluslararası pek çok markayı geride bırakarak ikinci olduğunu aktardı. Toplantıda, Ülker’in Milli Takım için hazırladığı reklam filmi ve klip gösterimi de yapıldı.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.